Home Contact Ik heb een compliment/klacht

Compliment of klacht?

Onze medewerkers doen elke dag hun best om je zo goed mogelijk te helpen. Heb je een compliment? Laat het ons weten via de wijkteammedewerker of mail naar: info@timstichtsevecht.nl.

Het kan ook voorkomen dat je niet tevreden bent over hoe de samenwerking met TIM SV verloopt. Dan helpt het als je dat aan ons laat weten, zodat we samen een oplossing kunnen vinden en onze manier van werken kunnen verbeteren.

compliment-klacht-tim

We verbeteren graag

We vragen je om je klacht eerst te bespreken met een medewerker van TIM SV. Als je er samen niet uit komt, is het mogelijk om in gesprek te gaan met de leidinggevende. Dit kan door een klacht te melden via onderstaand klachtenformulier, telefonisch via 0800-1513 of per mail naar klachten@timstichtsevecht.nl.

Je kunt ook direct contact opnemen met een klachtencommissie buiten TIM SV, om een klacht te melden. De klachtenmedewerker van TIM SV kan jou vertellen welke klachtencommissie dit is en hoe je daarmee in contact komt.

verbetering-tim-stichtse-vecht

Ik heb een klacht

Via dit klachtenformulier kun je een klacht melden. Zorg dat je alle velden invult, zodat wij de klacht goed kunnen behandelen.

Hulp bij het melden van een klacht

Als je hulp nodig hebt bij het melden van een klacht, kan je daarvoor bij een cliëntvertrouwenspersoon terecht.

Ben je ouder dan 18 jaar, dan kan je terecht bij de cliëntvertrouwenspersoon van CBKZ. Vraag dan naar de cliëntvertrouwenspersoon van TIM SV. Het CBKZ kan je telefonisch bereiken via:
T. 0183 – 68 28 29
E. info@CBKZ.nl

Als je jonger bent dan 18 jaar, kan je terecht bij Jeugdstem. Vraag dan naar de cliëntvertrouwenspersoon van TIM SV. Jeugdstem kan je bereiken via:
T. 088 -555 10 00
I. www.jeugdstem.nl

Heb je een bezwaar?

Er is een verschil tussen een klacht en een bezwaar. Een klacht kan je melden bij TIM Stichtse Vecht. Een bezwaar meld je bij de gemeente Stichtse Vecht. Hieronder lees je wat het verschil is tussen een klacht en een bezwaar:

  • Een klacht gaat altijd over de manier hoe er met je wordt omgegaan. Dit kan zijn of je respectvol bent behandeld door een medewerker van TIM SV. Het kan ook gaan over de bereikbaarheid van het wijkteam of de manier waarop de ondersteuning wordt geboden.
  • Een bezwaar is altijd gericht tegen een besluit. Je kunt bepaalde ondersteuning wel of niet gekregen hebben en het daar niet mee eens zijn. Dan kan je hiertegen bezwaar maken. Het bezwaar meld je bij de gemeente Stichtse Vecht. Dit moet je binnen 6 weken doen.
bezwaar-tim

Meer lezen over onze klachtenregeling?

Lees onze klachtenprocedure. Hierin staat uitgelegd hoe je een klacht meldt en wat er gebeurt als je een klacht hebt gemeld.

Wil jij een optimale website? Dan hebben we wat cookies van je nodig. Pas mijn voorkeuren aan